همزمان با گرامیداشت یاد بزرگ ترین قهرمان جبهه مقاومت و مبارزه با ترور در سومین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، سفارت جمهوری اسلامی در چین نیز شب گذشته میزبان مراسمی با حضور شخصیت های چینی علاقمند به شهید سلیمانی و جمعی از ایرانیان مقیم بود.

گرامیداشت یاد سردار دلها در چین/ شهید سلیمانی متعلق به همه آزادگان جهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صفحه توئیتر سفارت ایران در چین، مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سفرا و دیپلمات‌های خارجی، جمع کثیری از علاقه مندان چینی شهید مقاومت و ایرانیان مقیم، شامگاه سه شنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد. این مراسم با استقبال بی نظیر روبرو شد.

چند تن از سخنرانان ضمن تاکید بر تاثیر سپهبد سلیمانی در ثبات و امنیت منطقه غرب آسیا، این قهرمان مبارزه با تروریسم را را متعلق به همه مسلمانان و همه آزادگان جهان دانسته و ترور وی را جنایت جنگی خواندند.

همزمان با برگزاری این مراسم در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن، نمایندگی های مختلف سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان با برگزارای آیین های گوناگون از جمله همایش های ادبی، محافل شعر خوانی، اجرای سرود، سخنرانی، برپایی نمایشگاه های عکس و ... میزبان مردم آزاده علاقمند به شهید سلیمانی از گوشه وکنار جهان بودند و یاد این اسطوره بزرگ مبارزه با ترور را گرامی داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.